„5 lucruri care te fac fericit ! „

mindfulness-696x464

Hey ,girls ! Ploua si este o zi care  ma inspira  ..ma uit pe geam si ma gandesc la lucrurile care ma fac fericita,desi am in minte 100 ,am decis sa pun pe  hartie cele mai importante .

Fericirea pentru mine este o aspiratie ,un scop bine definit ,consta in lucrurile mici de care ne bucuram in fiecare zi .
Sunt multe lucruri care te fac fericita . Eu am ales sa vorbesc doar despre 5 lucruri care ma fac fericita intr-o zi de JOI.😊
Rar intalnim oameni cu adevarat fericiti ,restul sunt cei care se bucura de activitatile exterioare si uita sa se bucure in fiecare zi de ceea ce le ofera viata .
Acum o sa va spun care sunt acele 5 lucruri care ma fac fericita 😃

Pe primul loc este FAMILIA 👨‍👩‍👧‍👦  – Nimic nu este mai important pe lumea aceasta decat a avea alaturi o familie care sa te sustina, o familie in care sa-ti gasesti sprijinul si relaxarea, impulsul si motivatia, o familie in sanul careia sa te gasesti asa cum esti si ii gasesti si pe toti cei dragi asa cum sunt ei. Pentru mine pentru a avea familia santoasa e unul dintre cele mai importante lucruri.

familia

In al doi-lea rand , banii- Vrei, nu vrei, in ecuatia fericirii intra si banii!Nu cred povestile alea spuse de multi ca banii nu aduc fericirea .Ei, no ! sa fim seriosi !incercati sa fiti fericiti o saptamana fara bani si sa va vad atunci 😀
Daca vreau sa merg la un film imi trebuie bani ,daca vreau sa mananc ceva special imi trebuie bani ,daca vreau sa imi cumpar o carte imi trebuie bani .deci nu ,cel fericit fara bani inseamna ca e cel care se multumeste cu putin si nu are un scop ,traieste comod . Nu totul se reduce la bani , insa inafara de sanatate si fericire toate le dobandesti cu bani .Chiar si fericirea! sau nu ?

ab1j77

Pe locul trei , dragostea ❤️ – Daca va vine sa credeti sau nu, am prieteni care nu au cunoscut ( sau asa cred ei ) sentimentul de dragoste. Nu stiu ce este sau cu ce se mananca.
Pentru mine este un fel de implinire ,de pace interioara . Daca ar fi sa descriu vizual sentimentul, pentru mine ar fi in urmatorul fel : o pajiste in mijlocul padurii, traversata de un izvor, iar in mijlocul ei, un copac cu niste crengi mari, ce ma fereste de soare. Un loc unde sa stau sub acel copac cu ea in bratele mele. Un loc unde pasarele canta, iar apa curge lin pe ritmul ei. Consider ca in inima mea, se afla ( nu stiu cum ) un izvor imens de dragoste. Pe care il dau in stanga si in dreapta.

1f4e2-10948239_388126368034201_66946045_n

 

In al patru-lea rand ,CARIERA -nu trebuie stearsa de pe lista lucrurilor ce ne pot aduce fericirea .
Cati dintre noi mergem la servici din pura placere sau pasiune ? toti tindem sa ducem o viata buna inspre foarte buna ,insa putini reusesc sa ajunga acolo unde isi doresc,insa cu toate astea daca ai un loc de munca bine platit si cat de cat pe gustul tau ,cred ca te simti un om fericit !

1200x1200_images-64.jpg

Si nu in ultimul rand ,shoppingul 🛍atunci cand vine vorba de shopping ,nimic nu poate sta in calea mea .De obicei ma duc sa cumpar ceva anume si cand ajung in magazin gasesc inca 100 de chestii dragute de care am nevoie .

shopping-maniaPentru voi dragii mei ,care sunt cele mai importante lucruri in viata ? 🔝

3 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Păi, cred că tot cele enunțate de tine. Ca să fim realiști! 🙂

    Apreciază

  2. Păi, cred că tot cele enunțate de tine. Ca să fim realiști! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un comentariu