Day of cooking

on

Heeey,heeey ,porumbei !

Astazi am gatit ,nu e tocmai o pasiune de a  mea ,dar…ce sa facem ?! Trebuie sa mai facem si asta din cand in cand .Am facut paste carbonara  ,care sunt preferatele mele ❤ . Cele mai delicioase si gustoase pasteeeee din lumeee sunt cele facute cu manutele mele .Acum ceva vreme ,defapt cand m-am mutat in Glasgow ,aveam pofta de paste .Si ce sa fac ? Unde sa merg sa mananc asa ceva ? Niciunde ,evident ! :)) Asa ca ,am dat search pe vesnicul Google si am gasit o reteta beeetooon .

Acum vreau sa impartasesc si cu voi ,nu sa ma lauuuddd :)) Doamne fereste ! Mai devreme am spus ca cele mai bune paste sunt facute cu mainile mele,deci ? No way ! 😀

O sa va arat de ce avem nevoieeee ,nu va faceti griji ,nu avem nevoie de foarte multe si pe langa iesiti si ieftin 😀 Tot ce va trebuie este sa aveti o punga cu paste ,2 oua ,bacon ,unt ,smantana si parmezan .

IMG_3221.JPG

Nu  fac niciodata dupa gramaj , fac dupa cum imi spunea bunica mea „dupa ochi „. In general eu folosesc pentru 2 portii cam un sfert din punga cu paste ,2 galbenusuri si pun toata smantana din tub .Baconul il prajesc in unt  dupa care torn pastele fierte si amestec smantana cu parmezan dupa gust ca in general e sarat ,pana se face o pasta ,apoi torn toata compozitia impreuna cu pastele in tigaia cu baconul ,amestec 2,3 minute si asta e tot .Simplu ? Cred si eu ! Dureaza 30 de minute .

19074987_1500959379947804_170748726_n.jpg

Acesta este rezultatul ,sper ca v-am facut pofta si daca intr-adevar va place va doresc si voua pofta buna si spor la treaba !

Astept sa imi spuneti daca v-au placut ! ❤

Va pup cu drag ! >:D<

 

 

 

Lasă un răspuns

