Makeup & cosmetics

Hello ! Astazi m-am hotarat sa va povestesc despre cateva dintre produsele mele  preferate ,parfumuri ,ingrijire si make up 😀
Folosesc produse pentru ten sensibil cu zinc si multi-vitamine ,fara parfum si coloranti . Gama se numeste SIMPLE si are o gramadaa   de produse  bune ,dar ,din pacate nu se gasesc in Romania ,le-am descoperit aici in Scotia . Sunt nr 1 in UK.

Eu am ales din gama SIMPLE ,o apa micelara ,o crema de noapte si un gel de curatare a fetei ,sunt foarte multumita de rezultate,efectiv iti da senzatia de un ten curat si luminat ,foarte fin la atingere exact dupa prima aplicare .

 

IMG_3186.JPG

Cui ii plac parfumurile ? Ooooo,da ! Buna intrebare pentru noi fetele  ! Nu cred ca exista persoane pe care le cunosc care sa nu foloseasca parfum ,inafara de tatal meu care spune ca efectiv nu ii place sa „miroase dupa el ” :))) interesant ,dar totusi e punctul lui de vedere .

In prezent am 3 parfumuri pe are le folosesc si am sa va povestesc despre fiecare in parte .Sunt parfumuri pe  care le-am cumparat nu doar 1 singura data ,le cumpar de fiecare data cand simt ca este momentul .

Primul parfum se numeste Sì de la Giorgio Armani si este unul din preferatele mele .

Este o combinatie irezistibila ,de har ,putere si spirit independent. O nota de lemn de chilimbar auriu evidentiaza o aroma senzuala si calda si marcheaza parfumul in mod foarte subtil. Pe scurt: un elixir care vrajeste si, mai ales, creeaza dependenta.Parfumul ascunde sensibilitate, emoţie, senzualitate şi lipsă de griji.

IMG_3197.JPG

Urmatorul parfum se numeste Euphoria de la Calvin Klain .Acest parfum este destinat personalitatilor puternice,spiritelor libere care doresc sa se elibereze de viata de  zi de zi.

Miroase magnific pe mine ,primesc o gramada de complimente cand il port si sunt intrebata mereu care este numele sau .

Atrage complimente ,e feminin ,persista mult ,atinge limita feminina a intensitatii ,cat sa fie perfect . ❤

IMG_3196.JPG

Al trei-lea parfum este Alien -Thierry Mugler .Un parfum foarte puternic care rezista enorrrm de mult pe piele si haine .A fost primul meu parfum si de atunci l-am cumparat inca de 3 ori.Un miros divin, care se potriveste personalitatii mele. Un parfum cu note picante si lemnoase, original, misterios si plin de energie ce pare a fi creat intr-o alta lume,te face sa radiezi in fiecare moment .<3

IMG_3198.JPG

Cam atat despre parfumuri ,acum o va arat cateva din produsele pe care le folosesc cam zi de zi . 😀
IMG_3210.JPG

Nu imi place sa ma machiez strident ,imi place cat mai natural .Investesc cei mai multi bani in fond de ten ,rimel ,ruj si un kit pentru sprancene 😀 Acestea sunt cele 4 produse pe care le folosesc zi de zi ,sau ma rog ,aproape zi de zi :)))La categoria rujuri la fel ,am doar cateva rujuri cu care ma dau zilnic .In rest ,nu prea stiu ce sa va spun ,vedeti poza de mai sus . 😀

Astept sa imi spune-ti care sunt produsele voastre preferate si astept noi recomandari .Consider ca orice sfat este folositor .

Va pupacesc ! :*

Lasă un răspuns

